50 років1971 - 2021
ГоловнаКонтактиКарта СайтуEnglish

Школа : Домашні завдання 8 клас


 
Домашні завдання на ІІ семестр
2020/2021 н.р.

Хімія

Дата

Тема

Домашнє завдання

Тема: «Кількість речовини»

25.01-30.01

Моль. Число Авогадро

§18 впр. 3,4 ст. 104

1.02-7.02

Молярна маса

§19 впр. 4-7 ст. 107

8.02-14.02

Закон Авогадро

§20 впр. 1-10 ст. 112

15.02-21.02

Відносна густина газів

§21 впр. 1-6 ст. 116

Тема: « Класи неорганічних сполук»

22.02-28.02

Оксиди. Кислоти 

§22 вивч. табл. 10 ст.124, впр. 6 ст. 126

1.03-7.03

Основи. Солі 

§23 впр. 3-6 ст. 131

8.03-14.03

Властивості оксидів

§24 впр. 2,3,5,7 ст. 138

15.03-21.03

Поширення та добування оксидів

§25 впр. 1,4 ст. 143

§26 впр. 4-6 ст. 148

22.03-28.03

Розв’язування задач за хімічними рівняннями

§27 впр. 1-5 ст. 153

29.03-4.04

Властивості кислот

§28 впр. 5,6 ст. 161

§29 впр. 3,4 ст. 165

5.04-11.04

Поширення та добування кислот

§30 впр. 4,6,7 ст. 169

§31

12.04-18.04

Властивості основ

§32 впр. 1,3,4,5 ст. 180

19.04-25.04

Амфотерні гідроксиди. Добування основ

§33 впр. 3,4 ст. 184

§34 впр.2,3,4 ст.188

26.04-2.05

Властивості солей

§35 впр. 2-5 ст. 198

3.05-9.05

Поширення та використання солей

§36 впр. 4-6 ст. 202

10.05-16.05

Добування солей

§37 впр. 2,5 ст. 204

17.05-23.05

Генетичні зв’язки між класами сполук

§38 впр. 2,4 ст. 207

 
Зарубіжна література

Дата

 

Тема

 

Домашнє завдання

Січень- лютий

Франческо Петрарка 

Відомості про письменника ст.172-174

 Аналіз поетичної збірки « Концоньєре»

 Аналіз поетичної збірки « Концоньєре» ст. 175

Поетична збірки « Концоньєре»

Сонет № 61 напам»ять 

В.Шекспір – видатний англійський драматург

Конспект ст. 179-181

Сонети Шекспіра , їх особливість 

Виписати ст.182

Трагедія « Ромео і Джульєтта»

Прочитати ст. 187-213

 

Трагедія « Ромео і Джульєтта»

Скласти план сюжету

 

Домашній твір « Сумніших оповідей не знайдете , ніж про любов Ромео і Джульєтти «

Скласти Домашній твір « Сумніших оповідей не знайдете , ніж про любов Ромео і Джульєтти «

 

Мігель де Сервантес

Скласти есе про життя і творчість письменника ст. 217- 221

Мігель де Сервантес

Читати уривки з роману ст. 222- 234

Березень

Пародійний характер роману « Дон Кіхот та Санчо Панса»

Визначити пародійний характер роману , виписати деталі

 

« Дон Кіхот та Санчо Панса»

Образи Дон Кіхота та Санчо Панси

 

« Дон Кіхот та Санчо Панса»

У чому полягає філософський зміст роману?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Квітень 

Бароко як художній напрям 

Конспект ст. 238

Англій1ський поет Джон Донн та його поезія

Виписати тези ст. 240-242

Класицизм як літературний напрям 

Конспект ст.243-245

Мольєр

Біографія ст. 246-248

« Міщанин -шляхтич»

Прочитати ст. 250 -267

« Міщанин -шляхтич»

Аналіз комедії ст.248-250

 

Система образів комедії « Міщанин – шляхтич»

Скласти опорну схему

« Міщанин -шляхтич»

Тематика і проблематика комедії . Виписати

Літературне дослідження

Твір « Довести , що « Міщанин -шляхтич « належать до комедійного жанру»

Мольєр « Тартюф»

Позакласне читання

Антуан де Сент Екзюпері

Есе про життя про життя і творчість ст. 271-273

 

«Маленький принц»

Прочитати «Маленький принц» ст. 273-284

Жанр « казка -притча»

Розтлюмачити своєрідність жанру « казка -притча»

 

«Маленький принц»

Визначити проблематику твору , записати 

Травень 

«Маленький принц»

Виписати із казки цитати-афоризму

«Маленький принц»

Перелічити моральні цінності , які уславлює автор

Річард Бах – американський письменник сучасності

 Біографія письменника Ст. 286- 287

« Чайка Джонатон Лівінгстон» 

Читати ст. 288-294

« Чайка Джонатон Лівінгстон» 

Скласти план сюжету 

« Чайка Джонатон Лівінгстон» 

Найти і записати ознаки притчі у творі 

Барбара Космовська « Буба : мертвий сезон» 

Позакласне читання



Біологія

уроку

Дата

Тема уроку

Д.З

Вступ (2 години)

1

 

Біосоціальна природа людини. Значення знань про людину для збереження її здоров’я

 

2

 

Науки, що вивчають людину. Методи дослідження організму людини

 

Тема 1. Організм людини як біологічна система (6 годин)

3

,

Організм людини як біологічна система. Різноманітність клітин організму людини

 

4

 

Тканини. Лабораторне дослідження: ознайомлення з препаратами  тканин людини

 

5

 

Органи. Фізіологічні системи

 

6

 

Поняття про механізми регуляції. Нервова регуляція. Нейрон. Рефлекс. Рефлекторна дуга

 

7

 

Гуморальна регуляція. Поняття про гормони

 

8

 

Імунна регуляція

 

Тема 2. Опора та рух (7 годин)

9

 

Значення опорно-рухової системи, її будова та функції. Кістки, хрящі. Лабораторне дослідження: мікроскопічна будова кісткової, хрящової та м’язової тканин

 

10

 

Огляд будови скелета. З’єднання кісток

 

11

1

Функції і будова скелетних м’язів. Основні групи скелетних м’язів

 

12

 

Робота м’язів. Утома м’язів. Лабораторні дослідження: розвиток втоми при статичному і динамічному навантаженні; вплив ритму і навантаження на розвиток втоми

 

13

 

Розвиток опорно-рухової системи людини з віком. Проект «Рухова активність - основа фізичного здоров’я»

 

14

 

Урок-узагальнення за темами «Вступ», «Організм людини як біологічна система», «Опора та рух»

 

Тема 3. Обмін речовин та перетворення енергії в організмі людини (3 години)

15

 

Обмін речовин та перетворення енергії в організмі людини – основна властивість живого. Харчування та обмін речовин

 

16

 

Їжа та її компоненти. Склад харчових продуктів. Значення компонентів харчових продуктів. Дослідницький практикум: Самоспостереження за співвідношенням ваги і росту тіла

 

17

 

Харчові та енергетичні потреби людини. Проект «Збалансоване харчування»

 

Тема 4. Травлення (6 годин)                                                                            Д.З 

18

 

Значення травлення. Система органів травлення.

 

19

 

Травлення в ротовій порожнині. Лабораторне дослідження: зовнішня будова зубів. Дослідницький практикум: Дія ферментів слини на крохмаль

 

20

 

Процес травлення в шлунку та кишківнику. Перистальтика. Всмоктування.

 

21

 

Регуляція травлення

 

22

 

Харчові розлади та запобігання їм

 

23

 

Підсумкова контрольна робота за темами «Обмін речовин та перетворення енергії в організмі людини», «Травлення»

 

Тема 5. Дихання (4 години)

24

 

Значення дихання. Система органів дихання

 

25

 

Газообмін у легенях і тканинах

 

26

 

Дихальні рухи. Нейрогуморальна регуляція дихальних рухів

 

27

 

Профілактика захворювань дихальної системи

 

Тема 6. Транспорт речовин (8 годин)

28

25.01

Внутрішнє середовище організму. Поняття про гомеостаз. Кров, її склад та функції. Лабораторна робота № 1. Мікроскопічна будова крові людини.

 

17

29

30.01

Лімфа

18

30

6.02

Зсідання крові. Групи крові та переливання крові

19

31

8.02

Імунна система. Імунітет. Специфічний і неспецифічний імунітет. Імунізація. Алергія. СНІД.

56

32

13.0215.02

Система кровообігу. Серце: будова та функції. Робота серця. Лабораторне дослідження: вимірювання частоти серцевих скорочень. Дослідницький практикум: Самоспостереження за частотою серцевих скорочень упродовж доби, тижня.

20,21

33

20.02

Будова та функції кровоносних судин. Рух крові

22

34

22.02

 Кровотечі. Серцево-судинні хвороби та їх профілактика. Урок-узагальнення за темами «Дихання», «Транспорт речовин»

23

Тема 7. Виділення. Терморегуляція (4 години)

35

27.02

Виділення — важливий етап обміну речовин. Будова і функції сечовидільної системи

24

36

1.03

Захворювання нирок та їх профілактика

2526

37

6.03

Значення і будова шкіри. Терморегуляція.

27

38

9.03

Перша допомога при термічних пошкодженнях шкіри (опіки, обмороження), тепловому та сонячному ударі.

Захворювання шкіри та їх профілактика.

Проект «Визначення типу шкіри на різних ділянках обличчя та складання  правил догляду за власною шкірою»

28,т

тести с.116

Тема 8. Зв’язок організму людини із зовнішнім середовищем. Нервова система

(5 годин)

39

13.03

Будова нервової системи. Центральна й периферична нервова система людини. Спинний мозок. Лабораторне дослідження: вивчення будови спинного мозку людини

35,36

40

15.03

Головний мозок. Лабораторне дослідження: вивчення будови головного мозку людини

37

41

20.03

Соматична нервова система

38

42

22.03

Вегетативна нервова система

39

43

26.03

Профілактика захворювань нервової системи

40

Тема 9. Зв’язок організму людини із зовнішнім середовищем. Сенсорні системи

(7 годин)

44

3.04

Загальна характеристика сенсорних систем. Будова аналізаторів

41

45

5.04

Зорова сенсорна система. Око. Лабораторне дослідження: визначення акомодації ока

42

46

10.04

Око. Лабораторні дослідження: виявлення сліпої плями на сітківці ока. Захист зору

43,44

47

12.04

Слухова  сенсорна система. Вухо. Лабораторні дослідження: вимірювання порога слухової чутливості. Захист слуху

45

48

17.04

Сенсорні системи смаку, нюху

46

49

19.04

Сенсорні системи рівноваги, руху, дотику, температури, болю. Дослідницький практикум:

Дослідження температурної адаптації рецепторів шкіри

46

50

24.04

Підсумкова контрольна робота за темами «Зв’язок організму людини із зовнішнім середовищем. Нервова система. Сенсорні системи»

С.220

Тема 9. Вища нервова діяльність (7 годин)

51

26.04

Поняття про вищу нервову діяльність та її основні типи. Дослідницький практикум: Визначення типу вищої нервової діяльності та властивостей темпераменту

47

52

30.04

Умовні та безумовні рефлекси. Інстинкти. Лабораторне дослідження: визначення реакції зіниць на світло

48

53

3.05

Мова

49

54

 

Навчання та пам’ять. Лабораторне дослідження:

дослідження різних видів пам’яті

50

55

8.05

Мислення та свідомість

51

56

10.05

Сон. Біоритми

52

57

15.05

Урок-узагальнення з теми «Вища нервова діяльність»

 

Тема 11. Ендокринна система (3 години)

58

17.05

Ендокринна система. Залози внутрішньої секреції.

54

59

22.05

Ендокринна система. Залози змішаної секреції. Взаємодія регуляторних систем

55

60

24ю05

Профілактика захворювань ендокринної системи. Проект. Йододефіцит в організмі людини, його наслідки та профілактика

56

Тема 12. Розмноження та розвиток людини (4 години)

61

29.05

Будова та функції репродуктивної системи. Статеві клітини. Менструальний цикл.

59,60

62

 

Запліднення. Вагітність. Плацента, її функції. Ембріональний період розвитку людини

61

63

 

Постембріональний розвиток людини. Репродуктивне здоров’я

 

64

 

Урок-узагальнення за темами «Ендокринна система», «Розмноження та розвиток людини»

 

Узагальнення

65

 

Цілісність організму людини. Взаємодія регуляторних систем організму

 

         

 

Контакти
Адреса:

м. Львів, вул. Кн. Ольги,1
тел: (032) 238 27 92
факс: 238 27 93

Директор:

Родак Степан Михайлович,

Заслужений працівник фізичної культури і спорту, відмінник освіти



Бокс
Веслування на байдарках і каное
Вільна боротьба
Велоспорт
Водне поло
Гандбол
Кульова стрільба
Легка атлетика
Санний спорт
Спотривна гімнастика
Стрільба з лука
Сучасне п'ятиборство
Фехтування
Футбол
Непрофільні види