49 років1971 - 2020
ГоловнаКонтактиКарта СайтуEnglish

Школа : Домашні завдання 11 клас


Домашні завдання на І семестр
2019/2020 н.р.


Алгебра 11 клас
 
Місяць
 
 
Перелік тем
 
Домашні завдання
 
 
                 
 Вересень
 
  
 
 
 
 
Тема №1.  ПОКАЗНИКОВА ТА ЛОГАРИФМІЧНА ФУНКЦІЇ (18 год. )
 
 
1.
Повторення навчального матеріалу за 10-й клас.
Зад.1,2,3 з зошита
 
2.
Степінь з довільним дійсним показником.
§ 1;№ 1.5; 1.7; 1.9; ст.9-10
 
3.
Показникова функція.
§ 1; № 1.11; 1.13; 1.17; ст.10-11
 
4.
Властивості показникової функції. Розв’язування найпростіших показникових рівнянь.
§ 1; № 1.20; 1.23; 1.26; ст.10-11
 
                              Жовтень
 
5.
Показникові рівняння.
§ 2; № 2.2; 2.4; 2.6; ст.13-15
 
6.
Показникові рівняння та нерівності.
 
Самостійна робота № 1.
Розв’язування показникових рівнянь та нерівностей.
§ 2; № 2.8; 2.10; 2.14; ст.15-16
 
7.
Показникові нерівності. Підготовка до контрольної роботи.
§ 2; № 3.3; 3.5; 3.11; ст.18-19
 
8.
 
Контрольна робота № 1
Повторити вивчений матеріал
   
 
 
Листопад
 
9.
Логарифми та їх властивості.
§ 4; № 4.3; 4.5; 4.8; ст.23-24
 
10.
Розв’язування логарифмів.
§ 4; № 4.10; 4.12; 4.16 ст.24-25
 
11.
Логарифмічна функція.
§ 4; № 4.18; 4.22; 4.24; ст.24-26
 
12.
Властивості та графік логарифмічної функції.
§ 5; № 5.4; 5.6; 5.8; ст.29-30
 
13.
Логарифмічні рівняння
§ 6; № 6.2, 6.4, 6.6; ст.33-35
 
 
 
 
Грудень
 
14.
Логарифмічні рівняння. Розв’язування вправ і задач.
§ 6; № 6.8, 6.10, 6.12, 6.14; ст.35-36
 
15.
Логарифмічні нерівності
§ 7; № 7.2, 7.4, 7.8; ст.36-38
 
16.
 
Логарифмічні нерівності. Самостійна робота. №2. Розв'язування логарифмічних рівнянь та нерівностей.
§ 7; № 7.6, 7.10, 7.12; ст.38-39
 
17.
Підготовка до контрольної роботи.
Завдання1(1-12), ст.45-46
 
18.
 
Контрольна робота № 2
Повторити вивчений матеріал




 
Геометрія 11 клас

 
Місяць
 
 
Перелік тем
 
Домашні завдання
 
 
                                           Вересень
 
  І.  МНОГОГРАННИКИ (15 год.)
 
 
1.
Повторення вивченого матеріалу за 10-й клас.
Зад.1,2,3 з зошита
 
2.
 
Многогранники.
§ 16;№ 16.7, 16.9, 16.9; ст.100-103
 
3.
Многогранники. Призма. Розв’язування вправ і задач.
§ 16;№ 16.11, 16.14, 16.16; ст.102-103
 
4.
Многогранники. Призма. Розв’язування вправ і задач.
§ 16;№ 16.18, 16.20, 16.22;   ст.103-104
 
5.
Призма . Паралелепіпед
§ 16; № 16.24, 16.27, 16.29; ст.104-105
 
6.
Паралелепіпед.
§ 17; № 17.4, 17.6, 17.8;   ст.107-108
 
7.
Паралелепіпед. Розв’язування вправ і задач.
§ 17; № 17.10, 17.13, 17.15; ст.108-109
 
8.
 
Самостійна робота №1. Призма та Паралелепіпед.
§ 17; № 17.18, 17.20, 17.22; ст.108-109
 
9.
Піраміда.
§ 18; №18.4, 18.6, 18.8; ст.113-114
 
  
 
Жовтень
 
 
 
 
 
10.
Піраміда. Розв’язування вправ і задач
§ 18; №18.11, 18.13, 18.15; с.114
 
11.
Піраміда. Розв’язування вправ і задач
§ 18; №18.20, 18.22, 18.24; ст.114-115
 
12.
Самостійна робота №2Піраміда. Правильні многогранники.
§ 18;№18.26,18.29,18.31; ст.118-119
 
13.
Правильні многогранники. Розв’язування вправ і задач.
Завдання №4 (1-8)ст.118
 
14.
Узагальнення і систематизація знань. Підготовка до контрольної роботи
Завдання №4 (9-14)ст.118-119
 
15.
 
Контрольна робота № 1.
Завдання №4 (15-18)ст.119-120
 
Тема 2. ТІЛА ОБЕРТАННЯ (12 год)
   
 
Листопад
 
16.
Тіла обертання. Циліндр
§ 19; № 19.2,19.4,19.7 ; ст.124-125
 
17.
Тіла обертання. Циліндр. Розв’язування вправ і задач.
§ 19; № 19.9,19.11,19.14 ; ст.126
 
18.
Тіла обертання. Циліндр. Розв’язування вправ і задач.
§ 19; № 19.16, 19.19, 19.22 ; ст.126-127
 
19.
Циліндр .Конус.
§ 20; № 20.2, 20.4, 20.6 ; ст.129-130
 
20.
Конус. Розв’язування вправ і задач.
§ 20; № 20.8, 20.10, 20.12 ; ст.130-131
 
21.
Конус. Розв’язування вправ і задач.
§ 20; № 20.17, 20.19, 20.21 ; ст.131-132
 
22.
Конус. Куля та сфера.
§ 20,21; № 20.25, 21.4, 21.9 ; ст.129-135
 
23.
 
Куля та сфера. Розв’язування вправ і задач.
§ 21; № 21.12, 21.14, 21.17 ; ст.136
 
     
 
 Грудень
 
24.
Куля та сфера. Розв’язування вправ і задач.
§ 21; № 21.17, 21.20, 21.22 ; ст.136-137
 
25.
Самостійна робота №3. Куля та сфера.
Завдання 5 (1-8) ст.137-138
 
26.
Узагальнення і систематизація знань. Підготовка до контрольної роботи.
Завдання 5 (9-16) ст.138-139
 
27.
 
Контрольна робота № 2
Повторити вивчений матеріал
 
Тема 3. ОБ’ЄМИ ТА ПЛОЩІ ПОВЕРХОНЬ ГЕОМЕТРИЧНИХ ТІЛ (11 год +5 год з резерву)
 
28.
Об’єм тіла. Об’єм призми та паралелепіпеда
§ 22; № 22.5 , 22.7, 22.9 ; ст.144
 
29.
Об’єм тіла. Об’єм призми та паралелепіпеда
§ 22; № 22.12, 22.15, 22.20 ; ст.144-145
 
30.
Об’єм тіла. Об’єм призми та паралелепіпеда
§ 22; № 22.23, 22.25, 22.29 ; ст.145-146
 
31.
Об’єм піраміди
§ 22; № 22.31, 22.34, 22.36 ; ст.146-147
 
32.
Об’єм піраміди. Підбиття підсумків першого семестру.
§ 22; № 22.38, 22.40, 22.43 ; ст.147

















Фізика 11 клас
 
Тема уроку
Дата
Д/з
Електричне поле. Напруженість електричного поля.
Вересень
§1,2
Робота з переміщення заряду , потенціал і різниця потенціалів.
§3
Електроємність . Конденсатори . Енергія електричного поля.
§4
Електричний струм . Послідовне і паралельне з’єднання провідників . Закон Ома для повного кола.
§5
Робота і потужність електричного струму.  Електрорушійна сила. Закон Ома для повного кола.
§6,7
Розв’язування задач.
Задачі розділу
Електричний струм в напівпровідниках.
§8-10
Напівпровідниковий діод
Жовтень
§11
Розв’язування задач .
Задачі розділу
Магнітне поле. Взаємодія струмів. Індукція магнітного поля. Потік магнітної індукції
§12,13
Сила Ампера. Сила Лоренца.
§14
Магнітні властивості речовини.
§15
Електромагнітна індукція . Закон е/м індукції .
§16
Самоіндукція . Індуктивність . Енергія магнітного поля.
Листопад
§17
Змінний електричний струм . Генератор змінного струму .
§18
Трансформатор.
§19
Розв’язування задач.
Задачі розділу
Коливальний рух. Амплітуда , період і частота коливань.
§20
Гармонічні коливання. Рівняння гармонічних коливань.
§21
Математичний і пружинний маятники . Період коливань математичного маятника.
§22
Вимушені та вільні коливання. Механічний резонанс.
Грудень
§23
Розв’язування задач .
Задачі розділу
Поширення мех. коливань у пружному середовищі. Поперечні та поздовжні хвилі. Довжина хвилі (звукові хвилі , ультразвук , інфразвук )
§24
Розв’язування задач .
Задачі розділу
Вільні е/м коливання . Період власних коливань у коливальному контурі.
§25,26
Затухаючі та вимушені е/м коливання в коливальному контурі . Резонанс.
§27
 
Хімія 11 клас
Місяць
 
Тема
Домашнє завдання
Вересень
Теорія хімічної будови органічних сполук О.М.Бутирова.
§1
Ізомерія.
§2,впр.3-5
Класифікація вуглеводнів. Алкани. Склад,властивості, застосування.
§3,впр.2-5
Алкени.Склад,властивості,застосування.
Конспект
Жовтень
Алкіни.Склад,властивості,застосування.
Конспект, інд. завд.
Бензен як представник ароматичних вуглеводнів.   Властивості бензину.
Конспект
Поняття про хімічні засоби захисту рослин,їхній вплив на навколишнє середовище.
Реферат
Розв'язування задач. Виведення молекулярної формули газоподібної речовини.
Впр. з зошита
Листопад
Природній і супутній нафтові гази.
§9,впр.4
Нафта. Склад, властивості. Основні способи переробки.
§10,впр.4
Використання нафтопродуктів. Детонаційна стійкість бензину.
§10,впр.6
Грудень
 
Кам'яне вугілля,продукти коксування кам'яного вугілля.
§11
Охорона навколишнього середовища від забруднення в процесі переробки вуглеводневої сировини.
§12,впр.1-23
(тести),ст.121
Поняття про спектральні методи визначення структури органічних сполук.
Конспект
 
Біологія 11 клас
№ з/п
Дата
Тема
Д.з
 
1.       
3.09
1,2
Первинний інструктаж . Адаптація як загальна властивість біологічних систем. Принцип єдності організмів та середовища мешкання.
2.       
5.09
3,4
Загальні закономірності формування адаптацій. Поняття про преадаптацію та постадаптацію. Властивості адаптацій.
3.       
10.09
5,6,7
Формування адаптацій на молекулярному та клітинному рівнях організації. Стратегії адаптацій організмів.
4.       
12.09
8
Поняття про екологічно пластичні та екологічно непластичні види. Поняття про адаптивну радіацію.
5.       
17,09
9
Життєві форми тварин та рослин як адаптації до середовища мешкання.
6.       
19.09
10
Екологічна ніша як наслідок адаптацій організмів певного виду до існування в екосистемі.
7.       
24.09
11
Поняття про спряжену еволюцію (коеволюцію) та коадаптацію.
8.       
26.09
14
Основні середовища існування та адаптації до них організмів: водне середовище.
9.       
1.10
16
Основні середовища існування та адаптації до них організмів: ґрунтове та наземно-повітряне середовище.
10.  
310.
17
Способи терморегуляції організмів.
Тематичне оцінювання
11.  
8.10
12
Симбіоз та його форми.
12.  
10.10
13
Організм як середовище мешкання.
13.  
15.10
13
Практична робота 1. Визначення ознак адаптованості різних організмів до середовища існування.
14.  
17.10
13
Поширення паразитизму серед різних груп організмів.
15.  
22.10
13
Адаптації паразитів до мешкання в організмі хазяїна.
16.  
24.10
13
Відповідь організму хазяїна на оселення паразитів.
17.  
5.11
17
Адаптивні біологічні ритми біологічних систем різного рівня організації. Типи адаптивних біологічних ритмів організмів.
18.  
7.11
18
Фотоперіодизм та його адаптивне значення.
19.  
12.11
18
Узагальнення і систематизація навчального матеріалу з теми «Адаптація». Тематичне оцінювання.
20.  
14.11
19
Науки, що вивчають здоров’я людини.
21.  
19.11
19
Принципи здорового способу життя. Складові здорового способу життя: раціональне харчування, рухова активність, особиста і побутова гігієна, відпочинок.
22.  
21.11
19
Безпека і статева культура.
23.  
26.11
20
Негативний вплив на здоров’я людини алкоголю, куріння та наркотиків.
24.  
28.11
23
Вплив стресових факторів на організм людини.
25.  
3.12
23
Вплив навколишнього середовища на здоров’я людини.
Навчальний проект: Особиста програма зміцнення здоров’я.
26.  
5.12
21
Імунна система людини, особливості її функціонування.
27.  
10.12
22
Імунокорекція. Імунотерапія.
 
28.  
12.12
24
Профілактика неінфекційних, інфекційних, інвазійних  захворювань людини.
29.  
17.12
рекомендації
Профілактика інвазійних  захворювань людини, захворювань, що передаються статевим шляхом.
30.  
24..12
 
Практична робота 2. Розробка рекомендацій щодо профілактики захворювань.
31.  
19.12
 
Контрольна робота з теми «Біологічні основи здорового способу життя».


Інформатика
№ з/п
Зміст навчального матеріалу
Дата
Д/З
1.        
Поняття моделі. Типи моделей. Моделювання як метод дослідження об’єктів.
Вересень
1.1
2.        
Поняття алгоритму. Властивості алгоритмів. Форми подання алгоритму. Виконавець алгоритму. Система команд виконавця алгоритму. Базові структури алгоритмів: слідування, розгалуження, повторення.
1.2
3.        
Графічні схеми базових структур алгоритмів. Поняття про конструювання алгоритмів різними методами.
1.3
4.        
Етапи розв’язування задачі за допомогою комп’ютера. Вхідні дані та результати, їх взаємозв’язок.
1.4
5.        
Поняття про метод розв’язування задачі. Поняття програми.
Жовтень
Конспект
6.        
Поняття електронної таблиці. Засоби опрацювання  електронних таблиць. Запуск на виконання табличного процесора, відкриття й збереження документа. Огляд інтерфейсу табличного процесора.
2.1
7.        
Поняття книги, аркуші, рядки, стовпці,  клітинки. Навігація аркушем і книгою; виділення  елементів книги й аркушу. Введення даних до клітинок і редагування їх вмісту
2.2
8.        
Копіювання, переміщення й видалення даних. Автозаповнення. Форматування даних, клітинок і діапазонів клітинок.
2.3- 2.5
9.        
Використання найпростіших формул. Абсолютні, відносні та мішані посилання на клітинки і діапазони клітинок. Посилання на клітинки інших аркушів та інших книг. Копіювання формул та модифікація посилань під час копіювання.
Листопад
2.6(1)
10.     
Створення та настроювання діаграм, вибір типу діаграми.
2.7
11.     
Призначення й використання основних математичних, статистичних, логічних функцій табличного процесора.
2.6(2)
12.     
Сортування й фільтрація даних у таблицях.
2.8
13.     
Проміжні підсумки
Грудень
2.9(1)
14.     
Зведені таблиці.
2.9(2)

Українська мо
ва 11 клас
№ з/п
Місяць
Перелік тем
Домашнє завдання
1.
 
Вступ. Українська мова у світі. Українська діаспора
С.4-10,
вправа 4
ПОГЛИБЛЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАЙВАЖЛИВІШИХ ВІДОМОСТЕЙ З СИНТАКСИСУ, ПУНКТУАЦІЇ 
2.
 
ВЕРЕСЕНЬ
Найважливіші відомості з синтаксису і пунктуації: словосполучення і речення, синтаксичні зв′язки в них. Класифікація речень за будовою
§ 4, вправа 46
3.
 Стилістичні особливості простих і складних речень. Синтаксичні норми.
Вправа 53
4.
ЗМ. Поняття комунікації як діяльності учасників спілкування з метою інформаційного обміну та взаємовпливу. Усне й писемне ділове спілкування. Дотримання ознак культури мовлення – важлива передумова ефективної комунікації
§ 1,2
Вправа 42
5.
Особливості вживання в мовленні односкладних і двоскладних, поширених і непоширених, повних і неповних, ускладнених і неускладнених простих речень.
§ 5, вправа 61
6.
Синтаксичний розбір простих речень.  Інтонування різних видів простих речень
Вправа 63
7.
ЗМ. Усний переказ тексту на професійну тематику із творчим завданням
Усний переказ
8.
Види односкладних речень. Синоніміка двоскладних і односкладних речень.
Вправа 62
9.
 
ЖОВТЕНЬ
Ускладнене просте речення. Однорідні члени речення, розділові знаки при них.
Вправа 92,
 С. 61
10.
Вираження різноманітних смислових значень за допомогою звертань, вставних слів, вставних конструкцій.
С.48,
 вправа 65,66
11.
Відокремлені члени речення, їх стилістична роль. Розділові знаки при відокремлених членах речення.
Вправа71
12.
Основні пунктограми в простому реченні.
Вправа 73
13.
ЗМ. Контрольний письмовий стислий переказ із творчим завданням.
Повторити  §5
 
14.
Синтаксичний і пунктуаційний аналіз речень. Обґрунтування постановки розділових знаків у простому ускладненому реченні.
Зробити синтаксичний розбір речень
15.
ТКР. Просте речення
 
16.
ЗМ. Комунікація в професійній сфері. Особистість і комунікативна діяльність. Комунікабельність як риса характеру людини. Етика професійного спілкування.
§2, вправа 30
17.
 
ЛИСТОПАД
Особливості вживання в мовленні різних видів складних речень.
Інтонування різних видів складних речень. Синтаксичний аналіз речень.
§ 6, вправа76
18.
Складне сполучникове речення, його види.
Виписати з художніх текстів речення різних видів
19.
Складносурядне речення, смислові зв'язки в ньому.
Вправа 78
20.
ЗМ. Контрольне читання мовчки
 
21.
Складнопідрядне речення, його види.
Вправа 82
22.
ЗМ. Модель вербальної комунікації: адресант (автор висловлювання), повідомлення, створене в певних умовах спілкування, адресат (той, кому адресоване повідомлення). Використання вербального й невербального коду (засобу передачі інформації) в комунікації.
Міжкультурна комунікація і професійна діяльність. Універсальне й національне в міжкультурній комунікації. Символіка в міжмовній комунікації.
 
 
§ 3, вправа36
23.
Складнопідрядне речення з підрядними означальними. Засоби зв'язку в складнопідрядному реченні з підрядними означальними.
Вправа 102
24.
Складнопідрядне речення з підрядними з'ясувальними.
Вправа 107
25.
 
ГРУДЕНЬ
ЗМ. Контрольний твір на морально-етичну тему.
 
26.
ЗМ. Складання і розігрування діалогів до запропонованих ситуацій на професійну тему.
 
Скласти діалог на професійну тему
27.
Основні пунктограми в складному реченні. Пунктуаційний аналіз. Синтаксичний аналіз складного речення.
§ 8,
вправа 105
28.
ТКР. Складне речення, його види.
 
29.
ЗМ. Ділові папери. Протокол. Витяг із протоколу.
Написати протокол
30.
КР. Контрольний диктант
 
31.
Аналіз контрольних письмових робіт. Удосконалення навиків синтаксичного та пунктуаційного аналізу складних речень.
Синтаксичний розбір речень
32.
Підсумковий урок. Синтаксичний аналіз речень
 




































































Українська література 11 клас
№ з/п
 
Місяць
Перелік тем
Домашнє завдання
 
 
І семестр
 
УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА 1920-1930 рр.
ВСТУП (1г.)
 
1
 
 
ВЕРЕСЕНЬ
Суспільно-історичні умови розвитку української літератури ХХ ст., основні стильові напрями (модернізм, cоцреалізм, постмодернізм). Українська література ХХ ст. як новий етап в історії національної культури.
ТЛ: “розстріляне відродження”.
С.5-23
ПОЕЗІЯ(5г.)
 
2
Провідна роль поезії у 20-ті роки. Павло Тичина – найбільший модерніст 20-х років.
Художнє відтворення національно-визвольного пробудження народу, уславлення борців за вільну Україну у вірші “Пам’яті тридцяти”.
Біографія П.Тичини,
С. 24-43
 3
 Потужне ліричне “Я” як символ нової людини, життєствердний пафос, поєднання тенденцій символізму, неоромантизму, експресіонізму, імпресіонізму. Феномен “кларнетизму”. Збірка «Сонячні кларнети»: “Арфами, арфами...”, “О панно Інно...”, “Ви знаєте, як липа шелестить...”, “Одчиняйте двері…”
ТЛ: вітаїстичність, експресіонізм, кларнетизм.
Вивчити напам'ять поезії
4
Авангардні тенденції в українській поезії 1920-х років.
Михайль Семенко –  поет-футурист, сміливий експериментатор. Урбаністичні мотиви його лірики, їхня змістова новизна, деструкція класичної форми  у віршах “Бажання”,  “Місто” й “Запрошення”.
ТЛ: авангард,  футуризм, деструкція.   
С.44-51
5
Група київських “неокласиків». Їхнє творче кредо, орієнтація на традицію, класичну форму вірша («Київ − традиція» М. Зерова). Різногранний творчий шлях митців М. Зерова й М. Рильського.
ТЛ: сонет.
С.51-57
6
Максим Рильський – поет-лірик. Мотиви пошуків душевної рівноваги, краси в житті та в душі, вітаїзм, сповідальність у віршах М. Рильського “Молюсь і вірю...”.
 ТЛ: філософічність.
С.57-63, вивчити вірш напам'ять
 7
Євген Плужник – один із провідних поетів “розстріляного відродження”. Мотив туги за минущістю краси, гармонією світу і людини, мить і вічність у чуттєвому вираженні («Вчись у природи творчого спокою...», “Ніч... а човен – як срібний птах!..”, “Річний пісок...”). “Громадянський інтим”, сповідальність, ліричність, філософічність лірики Є. Плужника (“Для вас, історики майбутні...”). 
ТЛ: поглиблення поняття про ліричного героя.
С.64-73
 
8
КР № 1 «Поетична творчість П. Тичини, М. Семенка, М. Зерова, М. Рильського, Є. Плужника» (тест).
 
 
 
ПРОЗА
 
 9
 
 
ЖОВТЕНЬ
Жанрово-стильове розмаїття. Нові теми, проблеми. Часткова ідеологічна заангажованість, її експериментаторські модерністичні пошуки.
Микола Хвильовий. Життєвий і творчий шлях письменника. Провідна роль  у літературному житті 1920-х рр. Романтичність світобачення. Участь у ВАПЛІТЕ, у проведенні дискусії 1925-1928 рр.
С.74-87, прочитати новелу"Я
(Романтика)
10
Тематичне й стильове розмаїття прози М. Хвильового. “Я (Романтика)”— новела про добро і зло в житті та в душі. Проблема внутрішнього роздвоєння людини між гуманізмом і обов’язком.
С.88-93, аналіз новели
 11
Григорій Косинка. Трагічна доля митця. Змалювання строкатої картини життя крізь призму долі й душі людини. Перевага імпресіонізму в стильовій палітрі. “В житах” - зупинена  мить, пошуки порушеної гармонії.
С.94-102, зміст і аналіз новели
12
Вітаїстичний пафос, імпресіоністична настроєність у новелі "В житах".
ТЛ: поглиблення поняття про імпресіонізм
С.102, тест
 13
Юрій Яновський. Творча біографія митця. Романтичність світовідчуття й стилю в ранній творчості. Роман у новелах “Вершники” як «реабілітаційний двійник» «Чотирьох шабель».
ТЛ: роман у новелах.
С. 103-107,прочитати "Подвійне коло"
14
Умовність зображення в новелі “Подвійне коло”, ідея протиставлення загальнолюдських вартостей класовим. Проблема розпаду роду, родини як трагедія народу.
ТЛ: художній час і простір, умовність зображення.
С.108-113, аналіз новели
15
Ідея нетлінної вартості національних основ буття, спадковості поколінь, духовної пам’яті  в новелі Ю. Яновського “Дитинство”. Утвердження високих загальнолюдських ідеалів вірності й кохання, відданості громадянському обов’язку в новелі Ю. Яновського “Шаланда в морі”.
Зміст і аналіз новели "Дитинство"
16
Валер’ян Підмогильний. Життєвий шлях письменника.  Автор інтелектуально-психологічної прози, перекладач. Світовий мотив підкорення людиною міста, самоутвердження, інтерпретовані на національному матеріалі в романі «Місто».
С.114-116, прочитати роман "Місто"
17
 
 
ЛИСТОПАД
Зображення  “цілісної” людини в єдності біологічного, духовного, соціального.
ТЛ: екзистенціалізм, маргінальність, психологізм, іронія.
С.116-123 аналіз твору
18
РЗМ Усний навчальний міні-твір на тему «Чи підкорив місто Степан Радченко?»
РМ (усний навчальний міні-твір)
19
Остап Вишня. Трагічна творча доля українського гумориста, велика популярність і значення його усмішок у 1920-ті роки. Засоби гумору в усмішці “Моя автобіографія”.
ТЛ: усмішка.  
С.125-131
20
Оптимізм, любов до природи, людини, м’який гумор як риси індивідуального почерку Остапа Вишні в «Мисливських усмішках»: “Сом”, “Як варити і їсти суп із дикої качки”. 
С.131-139, підготувати пі до ТКР
21
Проза 20-30-х років (узагальнення й систематизація вивченого).
КР № 2 «Проза 20-30-х років. Творчість М. Хвильового, Ю. Яновського, Г. Косинки й О. Вишні» (тест).    
 
 
                ДРАМАТУРГІЯ ( 3г)
 
 22
Розвиток національного театру (“Березіль” Леся Курбаса, Харківський театр ім. І. Франка), драматургії 1920−1930 рр. П’єси В.Винниченка, М.Куліша, І.Дніпровського, І.Кочерги, Я.Мамонтова  на перетині традицій “корифеїв”, зарубіжної класики і модерної драматургії.
С.140-143
23
Микола Куліш. Життєвий і творчий шлях митця. Зв'язок із театром Л. Курбаса. Національний матеріал і вселюдські «вічні» мотиви та проблеми у п’єсах. Сатирична комедія  «Мина Мазайло».
С.144-152, прочитати комедію
24
Особливості сюжету. Розвінчання національного нігілізму, духовної обмеженості на матеріалі українізації (Мина, Мокій, дядько Тарас, тьотя Мотя). Сатиричне викриття бездуховності обивателів, що зрікаються своєї мови, культури, родового коріння.
Аналіз образів, с.152 (тест)
25
 
 
ГРУДЕНЬ
РМ. Письмовий твір за творчістю Миколи Куліша
Письмовий твір
 
УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА ЗА МЕЖАМИ УКРАЇНИ
Література в Західній Україні (до 1939 р.).
 
 26
Автономність, відкритість зарубіжним традиціям і новітнім процесам, високий розвиток літератури в Західній Україні до 1939 р. Яскраве поетичне гроно: Б.-І.Антонич, С.Гординський, Ю.Липа. Проза В. Стефаника, О.Кобилянської, І.Вільде, О.Турянського. Історична проза Б.Лепкого, Ю.Опільського, Катрі Гриневичевої. 
С.154-158
27
Богдан-Ігор Антонич. Життя і творчість. Аполітичність, наскрізна життєствердність, метафоричність (“Автопортрет”, “Дороги”). Лемківська конкретика як джерело образних асоціацій. Міфологізм поезій. Поєднання язичницьких мотивів із християнськими; міфологічність образу, екзотика лемківського краю в контексті вселюдських мотивів у поезіях “Вишні”, “Зелена євангелія”, “Різдво”.
ТЛ: міфологізм, асоцітивність.
С.159-166, вірш "Різдво" вивчити напам'ять
28
Осип Турянський. Коротко про письменника. Історичний матеріал Першої світової війни як предмет художнього узагальнення у творі «Поза межами болю». Поема у прозі, що хвилює, єднає людські серця, звільняє і просвітлює душу.
ТЛ: поема в прозі.
С.167-169, прочитати новелу
29
 Умовність зображення (події поза конкретним часом і простором) у поемі «Поза межами болю» О. Турянського. Загальнолюдські мотиви й гуманістичні цінності. Біологічні інстинкти й духовна воля до життя. Ідея перемоги духа над матерією.
С.169-175, аналізувати новелу
30
РМ КР № 3 Письмовий твір за творчістю М.Куліша та письменників Західної України.
КР № 3
РМ (твір)
31
УПЧ  «Марія» Уласа Самчука.
Прочитати роман Уласа Самчука

Зарубіжна література 11 клас
 
Місяць
 
 
Теми
 
Домашні завдання
 
Жовтень
Михайло Булгаков  «Майстер і Маргарита»
Проблематика і система образів. - Композиція роману,художні особливості (виписати).Аналіз героїв.
 
Листопад
Західноєвропейська модерністська поезія. Рільке «Орфей, Евредіка, Гермес»
 
Гійом Аполлінер «Міст Мірабо».
Олександр Блок  «Незнайома».
Виписати особливості творчого кредо поетів.
 


Аналіз поезій.
 
 
Грудень
Бертольт  Брехт  «Життя Галілея»
 
 
Епічний театр Брехта
Виписати особливості епічного театру.

Ідейний зміст п’єси.
 

Англійська мова 11 клас

Дата
Тема
Домашнє завдання
Вересень
Життя у містах
Unit 8
WB
рр 64-65
 
Будівлі, домівки
WBрр 66-67
 
Дискурсивне ессе
«за і проти»
WB
рр 68-69
 
Життя перед камерами
Інд. Завд.
 
Вдосконалення граматичних навичок
Скласти 10 речень
 
Самостійна робота
повтор
 
Active Study 4
p 66
Language and Skills Test 4
(Test Book, Test Master
Exam Trainer WB pp 70–71
Self –assessment test 4
 
 
Підготовка до ЗНО
WB pp 72-73
 
Життя суспільства
Надання першої допомоги
Unit 9
Help! Help!
pр 68-69
WB
рр 74-75
 
REAL TIME
p 74
Відео (DVD)
Eпізод 5
 
WB
рр 80-81
 
Підготовка до к.р Підготовка до к.р
повтор
 
Тест
К.р.
Жовтень
Життя відомих людей
WB рр 82-83
 
Засоби масової інформації
Ст.84-85
 
Функціональна граматика – висловлювання власної оцінки подій
86-87
 
Підготовка до ЗНО
Інд.завд.
Листопад
Active Study 5
pp 82-83
Language and Skills Test 5
(Test Book,
Test Master)
Exam Trainer WB
pp 88–89
Self –assessment test 5 WB
pp 90-91
 
Види вуличного мистецтва
WB рр 92-93
 
Мистецтво
рр 94-95
 
For Art’s Sake
 
WB
рр 97-98,99-100
 
Куль Наука і культура
Технології майбутнього
Unit 12
What Next?
pp 92-
WB
рр
100-101
 
Опис предметів та явищ
102-103
                Грудень
What Next?
pр 96-97
 
Active Study 6
p98
 
Exam test 3
pp 114-115 WB
 
 Контроль письма
Повтор
 
Контроль читання
повтор
 
Контроль аудіювання
повтор
 
Контроль говоріння
повтор

         Історія України. Всесвітня Історія. 11 клас
Місяць
№ уроку
Тема
§
ааа
 
 
 
09
1-2
 
ПОВТОРЕННЯ. ВСТУП
Уроки вітчизняної історії 1914-1945 рр. Україна на політичній карті Європи в 1914-1945 рр. Поразка спроб відновити українську державність. Друга світова війна в історичній пам яті.
Періодизація історії України другої половини ХХ- початку ХХІ ст. Особливості курсу історії України 1945-2019 рр.
1
09
 
3-4



5
 
6





7-8
 
9


10
 
Тема 1. УКРАЇНА В ПОВОЄННИЙ ПЕРІОД
Україна в системі міжнародних відносин. Україна — співзасновниця ООН. Участь України в міжнародних організаціях.  Встановлення кордонів УРСР із сусідніми державами внаслідок переділу західноукраїнських земель. Масові депортації (1944—1946 рр.). Операції «Вісла». Обмін територіями 1951 року. Передання Кримської області до складу УРСР.
 
Економічна ситуація в  УРСР. Становище сільського господарства. Масовий штучний  голод 1946—1947 р. Відбудова промисловості.
Внутрішньополітична ситуація в УРСР. Репресивні кампанії радянської влади.
 
 Радянізація   західноукраїнських  областей УРСР. Національно- визвольний рух у 1944—1950-х рр . на території України. «Велика блокада»  проти УПА. Ліквідація греко-католицької церкви в УРСР. Операція «Захід».
Українці в повстаннях у таборах ГУТАБу  (ГУЛАГу).
 
 
Практичне заняття.  Повсякденне життя повоєнних років. 
 
Особливості розвитку культури. Освіта та наука. 
2—3
 
 
 
 
 
 
 
4-5
 
 
 
 
4-5
12
 
Урок узагальнення. Тематичний контроль
10
 
13

14
15
 
 
16-17

18
 
19
 
 
 
 
20
 
ТЕМА 2. УКРАЇНА В УМОВАХ ДЕСТАЛІНІЗАЦІЇ 
 
Внутрішньополітична ситуація. XX з’їзд КПРС. Десталінізація. Реабілітація жертв політичних  репресій. Ліквідація ГУТАБу (ГУЛАГу).
 
Децентралізація управління економікою. Розвиток промисловості. Становище сільського господарства.
 
Зміни соціальної політики.
 
Шістдисятництво. Київський клуб творчої молоді. «сучасник». Національно-визвольний рух: підпільні групи та організації. Зародження дисидентського руху. Антирежимні виступи. 
 
Практичне заняття. Феномен українського шістдисятництва.
 
Зміни в освіті. Зросійщення (росіянізація, русифікація). Особливості розвитку культури. Антирелігійна кампанія. 
 
 Повсякденне життя.
 
:
.
6-7
 
 
 
 
8-9
 
 
 
9-10
 
 
 
 
11-12
22
 
 Урок узагальнення. Тематичний контроль        
11
 
 
 
 
 
 
 
 
12
23

24-25
 
26

27
 
28
 
29


30


 
Тема 3. УКРАЇНА У ПЕРІОД СИСТЕМНОЇ  КРИЗИ РАДЯДСЬКОГО ЛАДУ
 Зміни в системі влади. . Конституція УРСР 1978 р. Комуністична диктатура. Вплив міжнародних процесів на ситуацію в Україні.
Арешти творчої інтелігенції.  Іван Дзюба: “Інтернаціоналізм чи русифікація”. Активізація дисидентського  руху: течії, форми і методи боротьби. Самвидав. “Український вісник”. Михайло Брайчевський: “Приєднання чи возз’єднання”. 
Українська громадська група сприяння виконанню Гельсінських угод (УГГ). 
 
Практичне заняття. Український самвидав: теми, ідеї, автори.
 
Становище кримських татар у місцях депортації та їх боротьба за повернення на батьківщину.
Наростання економічної кризи. Уповільнення темпів зростання промисловості. Провал Продовольчої програми. Етносоціальні зміни в УРСР. Життєвий рівень населення.
Особливості  розвитку культури. Освіта й  наука. Українське поетичне кіно.
:
13
 
 
 
14-15
 
 
 
 
16
 
 
17
 
 
18
34
 
Урок узагальнення. Тематичний контроль
12
 
35-36


 
 
37
 
 
38
 
 
 
39
 
40
 
41
 
42
 
43

44
 
Розділ 4. ВІДНОВЛЕННЯ НЕЗАЛЕЖНОСТІ УКРАЇНИ
 Україна в умовах перебудови  в СРСР. Міжнародна ситуація. Інформаційна революція: від дозованої гласності до скасування цензури. Відродження пам’яті про Голодомор 1932-1933 рр.
 
Українська діаспора та її внесок у відродження України.
 
Крах командної економіки. Невдача реформаторських зусиль. Поглиблення диспропорцій і падіння рівня життя населення. Чорнобильська катастрофа.
Практичне заняття. “За живе…” Непоправні наслідки Чорнобильської трагедії.
 
 Поява неформальних організацій. Українська Гельсінська спілка. Народний Рух України за перебудову. Перші вільні  вибори до Верховної Ради УРСР (березень 1990 р). Зародження багатопартійності. Шахтарські страйки.
 
Особливості розвитку культури. Відродження релігійного та церковного життя.
 
Декларація про державний суверенітет України. Революція на граніті. 
Перетворення Кримської області в  Автономну Республіку Крим. Створення Меджлісу кримськотатарського народу. Спроба державного перевороту в СРСР.
Акт проголошення незалежності України. Референдум і вибори Президента України 1 грудня 1991 р. 
 
Роль України в розпаді  СРСР. Міжнародне визнання.
 
19-20
 
 
 
 
 
 
21-22
 
 
 
 
23-24
 
 
 
25-26
 
 
 
 
27
 
 
 
28
45
 
Урок узагальнення. Тематичний  контроль.
454000
12
 
 
 
 
 
 
01


46


47
 
 
 
48


49


50


52
 
Розділ 5. СТАНОВЛЕННЯ УКРАЇНИ ЯК НЕЗАЛЕЖНОЇ ДЕРЖАВИ
 
Державотворчі процеси. «Партія влади». Особливості багатопартійної системи.  Прийняття Конституції України 1996 р.
 
Практичне заняття. Державне будівництво в незалежній Україні: особливості, здобутки, проблеми
 
Формування ринкової економіки. Запровадження гривні. Зміни в сільському господарстві. Специфіка приватизації. Матеріальне становище населення.
 
 Демографічна ситуація. Етносоціальна структура. Протидія сепаратизму. Повернення кримських татар на історичну  Батьківщину.
 
Відносини України з ЕЄ, НАТО,США та Росією. Проблема Чорноморського флоту. Ідея Єдиного економічного простору (ЄЕП).Тузлівська криза.
 
Президенські вибори 2004 р. Помаранчева революція. Конституційна реформа.
Суспільно-політичне життя України в 2005-2009 рр.
Конституційні зміни, соціально-політичне життя України в 2010-2013 рр. Харьківскі угоди 2010 р.
29
 
 
 
 
 
 
 
 
 
30
 
 
31
 
 
 
32
 
 
 
 



Географія 11 клас
К-ть год
Дата
Орієнтований зміст теми
Д/з
1
1
Вступ
 
 
 
 вересень
Географія як система наук.
Об’єкт дослідження географії.
Поняття «геосистема». Рівні геосистем.   Пізнавальна та конструктивна роль географії
 
§ 1
 
5
Розділ І. Топографія та картографія
 
 
3
Тема 1. Топографія 
 
2
 
 
3
 
 
4
 
 
 
 
 
 
 
 
5      
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Топографічна карта: проекція, розграфлення.
 
Географічні і прямокутні координати. Прямокутна (кілометрова) сітка.
 
Основні умовні позначення топографічних карт для зображення об’єктів місцевості та рельєфу.
Вимірювання на топографічній карті за масштабом і кілометровою сіткою.
Використання азимутів.
Практична робота 1. Визначення на топографічній карті географічних (з точністю до секунд) та прямокутних координат окремих точок, географічних та магнітних азимутів,  абсолютних та відносних висот точок, падіння річки.    
 
Плани населених пунктів.
Практичне використання топографічних карт, планів.
Практична робота 2Читання схем руху транспорту свого міста (обласного центру)
 
§2, 6
 
§3, завдання 4, 5 ст. 15,16
 
 
§4
 
 
 
 
§4,ст.17, 20
 
 
 
 
 
 
Ст.20 завдання 6,7
6
2
Тема 2. Картографія
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
7
 
 
 
 жовтень
Сучасні картографічні твори.
Математична основа карт.  Способи картографічного зображення об’єктів і явищ на загальногеографічних та тематичних картах. Сутність генералізації.
Електронні карти та глобуси. Картографічні інтернет-джерела. Навігаційні карти.
Географічні інформаційні системи (ГІС), дистанційне зондування Землі, сфери їх практичного застосування.
 
Практичні роботи 3.Визначення за градусною сіткою географічних координат точок, азимутів, відстаней у градусах і кілометрах між точками на різних за просторовим охопленням картах.
 
Орієнтовні теми для досліджень (на вибір)
1. Визначення оптимального маршруту руху між визначними об’єктами свого району за допомогою навігаційної карти своєї області.
2. Сфери використання даних дистанційного зондування Землі
 
§5
§6
 
 
 
 
§5, ст.25
 
 
Ст.29
 
 
 
 
 
8
12
Розділ ІІ. Загальні закономірності географічної оболонки Землі
 
 
1
Тема 1. Географічні наслідки параметрів і рухів Землі як планети
 
 
 
 
 
 
 
 
9
 
 листопад
Геоїд.
Показники руху Землі навколо своєї осі.
Добова ритміка в географічній оболонці.    Основні види часу. Визначення місцевого та поясного часу, перехід від місцевого часу до поясного.
 
Пояси освітленості на Землі. Сила Коріоліса. Змінюваність висоти Сонця над горизонтом та тривалості світлового дня.
Орбітальний рух Землі: основні характеристики, географічні наслідки.
Причини зміни пір року. Зміна пір року у Північній та Південній півкулях.
  
Дослідження
1. Моделювання природних явищ на Землі у дні рівнодень та сонцестоянь.
2. Прояви сили Коріоліса на річках своєї місцевості
§7
 
 
 
 
 
§7
Завдання ст.35
10
1
Тема 2. Географічна оболонка Землі
 
 
 
 
Склад, межі та будова географічної оболонки.
Закономірності географічної оболонки. 
Сучасний етап розвитку географічної оболонки. Антропосфера.  
  
§8
11
3
Тема 3. Геологічне середовище людства
 
 
 
 
 
12
 
 
13
 
 
 
 
 
 
14
 
 
 
 
 
15
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Властивості літосфери. Поняття «геологічне середовище людства».
Тектоніка літосферних плит.
 
Процеси в надрах і на поверхні Землі, їхні наслідки. Небезпека вулканічних, сейсмічних, гравітаційних (зсувних) процесів.
 
Рельєф. Тектонічні структури та пов’язані з ними форми рельєфу. Вплив рельєфу на розселення населення, розвиток і розташування окремих виробництв. 
 
Ресурсні властивості літосфери. Гірські породи та закономірності їх поширення.   Мінеральні ресурси як чинник розташування видобувних і матеріало-, паливомістких виробництв. Забезпеченість мінеральними ресурсами.
Вплив людини на літосферу. Глобальна ресурсна проблема людства.

Практична робота 4.   Встановленняза тематичними картами материків та України зв'язку між тектонічними структурами, рельєфом, мінеральними ресурсами і густотою населення, розташуванням видобувних, матеріало-, паливомістких виробництв.
 
Дослідження
1. Причини заселення схилів вулканів.
2. Сучасні вимоги до будівництва у районах з високою сейсмічністю
 
§9
 
 
§10
 
 
§11
 
 
 
§12,
 ст.56-57
 
 
ст..57-58
 
 
ст..58
16
3
Тема 4. Атмосфера та системи Землі
 
 
17
 
 
 
 
 
 
 
18
 
 
 
19
 
 
 
 
 
20
 
 грудень
Сонячно-земні взаємодії. Сонячне випромінювання, відмінності випромінювання і поглинання тепла повітрям, поверхнею гірських порід і води.
Тропосфера: температурний режим, зміна атмосферного тиску, вітри, вологість, опади.
Погода. Синоптичні карти.
 
Клімат. Кліматотвірні чинники. Кліматична карта. Карта кліматичних поясів. Характеристика типів клімату за кліматограмами.
 
Вплив атмосфери на літосферу: вивітрювання, рельєфоутворення. Кліматичні умови як чинник розселення і розташування виробництва та інфраструктурних об’єктів.
 
Ресурсний потенціал атмосфери. Енергетичні кліматичні ресурси як чинник розвитку відновлюваної енергетики. Агрокліматичні ресурси та їх вплив на спеціалізацію сільського господарства.
Стихійні атмосферні явища, їх прогнозування та засоби протидії.
Кліматичні зміни на планеті. 
 
Практична робота 5. Визначення середніх температур та амплітуди їх коливань за добу, місяць, рік. Аналіз рози вітрів.
 
Дослідження
1. Ресурсний потенціал атмосфери своєї місцевості та приклади його використання. 
2. Система протидії засухам у своїй місцевості  
§13
 
 
 
 
 
 
§14
 
 
 
§15
 
 
 
§15, ст..71-75
 
 
 
 
 
Ст.75















































Контакти
Адреса:

м. Львів, вул. Кн. Ольги,1
тел: (032) 238 27 92
факс: 238 27 93

Директор:

Родак Степан Михайлович,

Заслужений працівник фізичної культури і спорту, відмінник освіти



Бокс
Веслування на байдарках і каное
Вільна боротьба
Велоспорт
Водне поло
Гандбол
Кульова стрільба
Легка атлетика
Санний спорт
Спотривна гімнастика
Стрільба з лука
Сучасне п'ятиборство
Фехтування
Футбол
Непрофільні види